poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Stroje na każdą porę roku! #1

Witajcie koffani :* Mam dla Was coś nowego! Otóż co miesiąc będzie ta seria ( Jeśli mój Tępy mózg będzie pamiętać xD ). Więc co ten miesiąc będę robić strój na każdą porę roku. Mam tu dla Was parę propozycji, ceny są na dole obrazka, więc jeśli coś ci się spodoba nie krępuj się :>

WIOSNA
Ahh.. Ta wiosna...
Postawiłam tutaj na zielony, ponieważ wiosna kojarzy mi się z zielenią kwiatów, liści oraz traw.

Strój jak widać kosztuje 2725 SC
Oraz nie zawiera ciuchów dla VIP

LATO
Tak słonecznie!
Jak widać moja MovieStar jest ubrana na czarno-żółto, ma krótką bluzkę oraz szorty. Buty to pantofelki (chybaxdd) i postać ma okularki :D

Strój kosztuje 2250 SC
Oraz także nie zawiera ciuchów VIP

JESIEŃ
Koffam spadające listki..
Tutaj jest głównie brąz, czerwień jako kolor włosów nwm czemu xD

Strój kosztuje 2950 SC
I także nie zawiera ciuchów VIP

ZIMA
Brr.. ŚNIEG! <3
Ten strój jest jak widać niebieski i ma czarne, krótkie kozaki. Może nie wyszedł najlepszy, ale trudno ;>


Kosztuje on 3305 SC
I niestety - zawiera czapkę dla VIP, ale można ją zamienić na coś innego :)


To już koniec stroi, wiem, że nie wyszły najlepsze. Najbardziej jestem zadowolona z Wiosny, a najmniej - z zimy :c
Ale to nic, napisz w komentarzu, który ci się najbardziej podoba ;>


~Wcześniej Ola, życzę miłego wieczoru ;) (jest 20:10)


                                                                        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz